2418

برای اولین بار درس "سبک زندگی سالم" در دانشگاه رازی تدریس می‌شود

درس "سبک زندگی سالم" باهدف آشنایی دانشجویان با تغذیه سالم و فعالیت ورزشی منظم، برای اولین بار در دانشگاه رازی تدریس می‌شود

درس "سبک زندگی سالم" باهدف آشنایی دانشجویان با تغذیه سالم و فعالیت ورزشی منظم، برای اولین بار در دانشگاه رازی تدریس می‌شود.

دکتر حسین عیدی رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه رازی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: برای نخستین بار، تدریس درس «سبک زندگی سالم» در دانشگاه رازی تصویب شد.

وی افزود: تدریس درس «سبک زندگی سالم» باهدف آشنایی دانشجویان کارشناسی دانشگاه رازی با تغذیه سالم و فعالیت ورزشی منظم جهت رسیدن به سلامتی و تناسب اندام و حفظ آن در کل دوران زندگی، با پیگیری دکتر محمد عزیزی عضو هیئت علمی دانشکده علوم ورزشی به تصویب رسید.

دکتر عیدی بیان کرد: «سبک زندگی سالم» درس جدید و جزو دروس بازنگری دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی است که با پیشنهاد دانشکده در دانشگاه تصویب شده و توسط دانشکده علوم ورزشی در ترم جاری ارائه شده است.

وی با بیان اینکه درس «سبک زندگی سالم» تاکنون در هیچ دانشگاهی ارائه نشده است، افزود: به‌زودی مستندات این مهم برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال می‌شود تا به عنوان درس مقطع کارشناسی در کلیه دانشگاه‌ها ارائه شود.

دکتر عیدی یادآور شد: منبع اصلی تدریس درس «سبک زندگی سالم» یک کتاب لاتین است که در دست ترجمه می‌باشد، این درس توسط اعضای هیات علمی تدریس خواهد شد.


شناسه : 9325720